بررسی دیجیتال ساینیج بنکیو BenQ ST550K
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

دیجیتال ساینیج بنکیو BenQ ST550K یکی از با کیفیت ترین محصولات ارائه شده توسط کمپانی بمکیو می باشد. دیجیتال ساینیج بنکیو BenQ ST550K دارای رزولوشن 3840x2160 می باشد. به علاوه  دیجیتال ساینیج بنکیو BenQ ST550Kدارای کارکرد 3000 ساعت نیز می باشد. هم چنین دیجیتال ساینیج بنکیو BenQ ST550K دارای کارکرد 30000 ساعت و مدت زمان پاسخگویی 6 میلی ثانیه خواهد بود. برای اشنایی با دیگر قابیلت های دیجیتال ساینیج بنکیو BenQ ST550K در ادامه متن با ما همراه باشید.

ایده برتر پارسیان خاورمیانه:

 

دیجیتال ساینیج بنکیو ST550K سایز 55 اینچ در حالت پیش فرض به سیستم عامل اندروید مجهز است و شما می توانید بدون نیاز به اتصال به کامپیوتر از آن استفاده کنید. این ویژگی امکان بهره بردن از انواع اپلیکیشن های قابل نصب بر روی اندروید را فراهم می آورد. به عنوان مثال می توانید فایل های ورد، اکسل و پاورپوینت خود را به صورت مستقیم بر روی دستگاه ساینیج هوشمند بنکیو ST550K باز کنید و از پلیرهای مختلف برای پخش ویدئو بهره ببرید. این دیجیتال ساینیج دارای چهار پورت USB نیز هست و از قابلیت پخش مستقیم فایل های ذخیره شده بر روی فلش مموری برخوردار می باشد. همچنین در صورت نیاز می توانید مانیتور صنعتی دیجیتال ساینیج بنکیو ST550K را از طریق پورت های ارتباطی آن به کامپیوتر، لپ تاپ و دیگر دستگاه ها هم اتصال دهید. پورت های ارتباطی این ساینیج هوشمند شامل سه پورت HDMI، MHL (جهت اتصال موبایل به دستگاه از طریق کابل)، VGA، کامپوزیت، کامپوننت و LAN (جهت اتصال به شبکه و کنترل عملکرد با سیستم هایی مانند BenQ MDA) می شود.

 

یکی از ویژگی های کاربردی دیجیتال ساینیج 55 اینچ بنکیو مدل ST550K سازگاری کامل آن با نرم افزار مدیریت محتوای X-Sign است که امکان طراحی محتوای تبلیغاتی در قالب های مختلف را فراهم می آورد. این نرم افزار از 100 قالب مختلف متناسب با مشاغل متنوع برخوردار است و شما می توانید از متون متحرک، عکس، ویدئو، انیمیشن و QR CODE در طراحی محتوای مورد نظرتان استفاده کنید. نرم افزار X-Sign از رابط کاربری آسان و جذابی نیز بهره می برد و بر پایه سیستم Cloud طراحی شده است. بنابراین شما می توانید از هر موقعیت مکانی که حضور دارید، از طریق اینترنت محتوای در حال نمایش بر روی ساینیج هوشمند بنکیو ST550K را کنترل و در صورت نیاز آن را عوض کنید.

 

دیجیتال ساینیج بنکیو BenQ ST550K برای کسب و کارهایی که به صورت تیمی و گروهی انجام می شوند (به عنوان مثال برندهای زنجیره ای و مغازه های دارای شعب مختلف)، دستگاهی کارآمد است. این دیجیتال ساینیج 55 اینچ از نرم افزار کاربردی Zoom پشتیبانی می کند و امکان برگزاری ویدئو کنفرانس به صورت Cloud را فراهم می آورد. از جمله ویژگی های نمایشگر صنعتی دیجیتال ساینیج بنکیو ST550K در این حالت می توان به ملحق شدن به جلسه برگزاری تنها با یک کلیک، بهره مندی از صدا و تصویر با کیفیت HD، تشخیص داینامیک صدا، امکان نمایش چهار پنجره مختلف به صورت هم زمان بر روی صفحه نمایش و برگزاری جلسه گروهی به مدت 40 دقیقه اشره کرد.

 

با خرید دیجیتال ساینیج بنکیو مدل BenQ ST550K و استفاده از آن می توانید از تصاویری با وضوح 4K بهره مند شده و مشتریان خود را به بهترین شکل به سمت اجناس و خدمات خود جذب کنید! این ساینیج هوشمند با رزولوشن 3840 * 2160 پیکسل عرضه شده و تصاویری همراه با جزئیات و دارای رنگ های شاداب و طبیعی را به ارمغان می آورد. همچنین تابلو تبلیغاتی دیجیتال بنکیو ST550K دارای شدت روشنایی 350 نیتس و نسبت کنتراست 1200:1 است و از میزان وضوح نمایش آن در محیط های پرنور کاسته نمی شود. باید به این نکته هم اشاره کنیم که این ساینیج دارای مدت زمان کارکرد 30000 ساعت است و برای مدتی طولانی پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود.

 

با استفاده از دیجیتال ساینیج بنکیو BenQ ST550K از روش های مدرن تبلیغات و جذب مشتری بهره مند شده و به کسب و کار خود رونق ببخشید! این دستگاه دیجیتال ساینیج در ابعاد 55 اینچ عرضه شده و از قابلیت نمایش متون متحرک، عکس، ویدئو و انیمیشن با وضوح 4K برخوردار است! همچنین ساینیج هوشمند بنکیو ST550K به سیستم عامل اندروید مجهز بوده و از نرم افزار X-Sign جهت طراحی محتوای تبلیغاتی در قالب های مختلف پشتیبانی می کند.

 





:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : دو شنبه 26 آبان 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی